جمله های کلیدی

بانوی من کجایی...

عشق.خیانت.تنهایی.اشک و ...

جمله های کلیدی


چقدر سخت است همرنگ جماعت شدن وقتي جماعت خودش هزار رنگ است . . .

 

 


زندگي قانون باور ها و لياقتهاست ، هميشه باور داشته باش

لايق بهترين هايي . . .
 

 

 

 

در زمين عشقي نيست که زمينت نزند ، آسمان را درياب . . .

 

 

 


زندگي يعني :

ناخواسته به دنيا آمدن

مخفيانه گريستن

ديوانه وار عشق ورزيدن

و عاقبت در حسرت آنچه دل ميخواهد و منطق نميپذيرد ، مردن . . .
 

 

 

 


زن مانند شيشه ي ظريف و شکستني است

هرگز توانايي مقاومت او را نيازماييد ، زيرا ممکن است

شيشه ناگهان بشکند . . .

 
 

 

 


مردم هرگز خوشبختي خود را نميشناسند

اما خوشبختي ديگران هميشه در جلو ديدگان آنهاست

 

 

معبودا !

به بزرگي آنچه داده اي آگاهم کن تا کوچکي آنچه ندارم نا آرامم نکند . .

 

 


دوست تو کسي است که هرگاه کلمه "حق" از تو شنيد ، خشمناک نشود . . .
 

 

 

 

اگرميخواهي محال ترين اتفاق زندگيت رخ بدهد

باور محال بودنش را عوض کن . . .
 

 

 


دوره ، دوره آدم هايي ست که همخواب هم مي شوند

ولي هرگز خواب هم را نمي بينند . .

 

 


انسان مجموعه اي از آنچه که دارد نيست ؛

بلکه انسان مجموعه اي است از آنچه که هنوز ندارد، اما مي تواند

داشته باشد . . .

 

 

 

ترجيح مي دهم حقيقتي مرا آزار دهد ، تا اينکه دروغي آرامم کند. . .

 

 

 

با کسي زندگي کن که مجبور نباشي

يه عمر براي راضي نگه داشتنش فيلم بازي کني . . .

 

 

 

 

 

 

تهمت مثل زغال است اگر نسوزاند سياه مي کند . . .

 


نظرات شما عزیزان:

مرضیه جووووووووون
ساعت15:06---5 آبان 1390
سلاممممم داداشی جونم
هورااااااااااااااااااااااااا اااااااااا@}; -
خوشحالم که برگشتی داداشی
حالا که برگشتی باید یه آپ خشجللللل بزاری منتظر آپتماااااااااا
بوس


مرضیه
ساعت15:33---30 مهر 1390
داداشی؟!!!داداشی!!!!!
داداااااااااشی؟؟؟؟؟؟
داداااااااااشیییییییییی؟؟؟؟؟
داااااااااداااااااااشییییییی ی!!!!!!!!!!!!!!
کوووووووشی پس
من یه عالمه آاپیدم وتوهم نبودی


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:59---29 مهر 1390
داش ریضااااااااااااااااااااااااااا اااااا
کجاییییییییییییییییییییییی؟؟ ؟
بابا حداقل بیا یه اپ کن
حداقل بیا وب من یه نظر بده تا بچه ها از نگرانی در بیان
نه جدی میگم
نگرانت شدیم همگی
اومدی حتما خبرمون کن
باشه؟


مهسا
ساعت19:10---28 مهر 1390
سلام آقا رضای گل
درود برتو عالی بود
من آپم از نوع 2 تا 2 تا منتظرتم


ارررووورررا
ساعت14:59---28 مهر 1390

به اندازه ی باورهای هر کسی ،با او حرف بزن

بیشتر که بگویی تو را احمق فرض خواهد کرد !

به همین سادگی...!!

اپت عالی بووووود


ددددددددووووورررررررررا
ساعت14:56---28 مهر 1390
چون ناراحت شدی داش رضا اسممو گذاشتم دورا خوب شد. جملاتت خیلی قشنگ بود.

به اندازه ی باورهای هر کسی ،با او حرف بزن

بیشتر که بگویی تو را احمق فرض خواهد کرد !

به همین سادگی...!!



مرضیه
ساعت15:39---27 مهر 1390
داداشی؟؟؟؟
داش ریضاااا؟؟
علوووووووو؟؟
کجاییی پس؟؟
نگرانت شدیم داخداش!!!!!!
هر وقت اومدی پیش من بیا دو سه تا آپ داشتم تو هم نبودی


دیوووووووووووووووووونه
ساعت13:16---27 مهر 1390
سیلااااااااااااااااام
داش ریضا چرا دیگه نمیای؟؟؟؟؟
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر وقت اومدی یه سر بیا دیوووونه خونه


بهاره
ساعت10:51---27 مهر 1390
وبلاگ خوبی داری تبریک میگم دوست خوبم

بانوی تو(مرضیه)
ساعت23:15---24 مهر 1390
اوه اوه اوه اوه
مورد ضربه های ناگهانی قرار گرفتم
اوه با دمپاییییییی!!!!
اصلا غلط کردم دیگه نمیگم بانوی تو دیگه نمیگم عجبااا



اوه یادم رفت آپم نزن نزن دارم میرم


دیوووووووووووووووووونه
ساعت20:30---24 مهر 1390
داداش ریضااااااااااا
خیلی دوستت دارم
مگه میشه من دیگه نیام پیشت؟
منو ببخش
از دستت خیلی ناراحت شده بودم
بیا پیشم
اپم


محمد
ساعت12:41---23 مهر 1390
انقدر از عشق بد گفتن که من دست به قلم شدم!
رضا جون حالا نوبت توئه!!!!
ببینم چه می کنی یا!


محمد
ساعت12:38---23 مهر 1390
یه آپ عقشی ....

او و و و و و و

از من بعید بود !!!!


دیوووووووووووووووووونه
ساعت10:26---23 مهر 1390
جملات زشتی بود،واقعا زشت بود
منم باهات قهرم چون اپیدی خبرم ندادی
من از تو نظرایی که به مرضیه خبر دادی خبر شدم اومدم
خجالت بکش
دیگه بای
دوستت ندارم


فروینا
ساعت23:16---22 مهر 1390
سلامممممممممممممممممممممممممم عالیییییییییییییییییییی بود....

ههههه مرضی جوووون
ساعت22:57---22 مهر 1390
به به به ...واقعا واقعا واقعا که


قشنگ و عالی بود..راستی خودت بهم نقطه ضعف دادی
از این بعد خودمو بانوی تو معرفی میکنم

هههییییی هیییی یییی
داش ریضا به دل نگیر...
راستی یه کم از این ساناز خانوم بگو.....ما که نفهمیدیم قضیه چیه!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 22 مهر 1390برچسب:, ] [ 17:19 ] [ رضا ] [ ]